René Lolkema
Ik ben René Lolkema. Als Customer Relation Manager houd ik me bij Bince bezig met de externe communicatie: relatiebeheer, contact met potentiële klanten en het coördineren van de vele Bince events. In het begin van mijn carriere heb ik veelal commerciële rollen vervuld. Mijn kennis heb ik later verrijkt met verschillende rollen in de communicatie en marketing.
"Communicatie is een cruciale factor om een goede kennispartner te kunnen zijn."
Ik werk graag voor bedrijven die een missie hebben die past bij mijn persoonlijke drijfveren. Bince wil samen de zorg slimmer maken, daar draag ik graag mijn steentje aan bij. In de missie zit het woord ‘samen’, want alleen is het heel lastig om onze doelen te bereiken. Communicatie is daarin een belangrijk element.
De Bince-aanpak is mensgericht. In de basis is onze dienstverlening technisch: met software data verbinden en bij elke klant de puzzel in kaart brengen en leggen. Het technische gedeelte is te vergelijken met het fundament van een huis: de fundering moet sterk genoeg zijn om het huis te dragen, maar vervolgens is het bouwen van een warm, veilig en praktisch huis mensenwerk.
Door onze focus – BI in specifieke zorgsectoren – kunnen we als kennispartner naast de klant gaan zitten. We denken mee, dragen kennis over en leren zelf ook elke dag. Een continu lerende organisatie door met goede stuurinformatie samen de zorg te verbeteren, dat is denk ik de waarde die we toevoegen voor onze klanten.
Lees hier het medewerkersverhaal van René.