Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico

Ik ben René Lolkema en als Manager Customer Experience houd ik me bij Bince vooral bezig met de externe communicatie, met als doel de klantreis naar een hoger niveau te tillen. In het begin van mijn carriere heb ik veelal commerciële rollen vervuld. Deze heb ik later verrijkt door meer focus te leggen op algemene communicatie en marketing.

"Communicatie is een cruciale factor om een goede kennispartner te kunnen zijn."

Ik werk graag voor bedrijven die een missie hebben die past bij mijn persoonlijke drijfveren. Bince wil samen de zorg slimmer maken, daar draag ik graag mijn steentje aan bij. In de missie zit het woord ‘samen’, want alleen is het heel lastig om onze doelen te bereiken. Communicatie is daarin een belangrijk element.

De Bince-aanpak is mensgericht. In de basis is onze dienstverlening technisch: met software data verbinden en bij elke klant de puzzel in kaart brengen en leggen. Het technische gedeelte is te vergelijken met het fundament van een huis: de fundering moet sterk genoeg zijn om het huis te dragen, maar vervolgens is het bouwen van een warm, veilig en praktisch huis mensenwerk.

Door onze focus – BI in specifieke zorgsectoren – kunnen we als kennispartner naast de klant gaan zitten. We denken mee, dragen kennis over en leren zelf ook elke dag. Een continu lerende organisatie door met goede stuurinformatie samen de zorg te verbeteren, dat is denk ik de waarde die we toevoegen voor onze klanten.