Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico

In de wereld van de zorg staan zorgaanbieders voor de uitdaging om de kwaliteit van zorg te waarborgen, terwijl ze tegelijkertijd de administratieve belasting willen verlichten. Het handmatig controleren van registraties en het opsporen van fouten in de administratie (AO/IC) is een tijdrovend en foutgevoelig proces. Dit leidt niet alleen tot extra kosten, maar ook tot mogelijke verstoringen in de zorgverlening en risico's op onjuiste declaraties. Met de Signaal app kunnen zorgaanbieders deze uitdagingen het hoofd bieden en hun administratieve processen optimaliseren.

Herkenbaar?

  • Veel losse Excel lijstjes
  • Onvoldoende grip op werkprocessen en voortgang
  • Eigenaarschap en samenwerking ontbreekt
  • Tijdrovende van individuen afhankelijke controles
  • Fouten in verschillende administratieve systemen
  • Zorg geleverd, maar opbrengsten misgelopen

"De Signaal app is voor ons een echte gamechanger. Het biedt niet alleen de mogelijkheid om onze administratieve processen te stroomlijnen en handmatige taken te verminderen, maar het geeft ons ook het vertrouwen dat we up-to-date zijn met onze data."

Alles-in-één oplossing

De Signaal app biedt een innovatieve oplossing voor zorgorganisaties die streven naar efficiëntere en nauwkeurigere administratieve processen. Door over de verschillende applicaties heen (ECD, HR en rooster) oneffenheden te verzamelen en brengt de Signaal app alle actuele cliënt- en medewerker signaleringen samen. De app identificeert fouten en risico's real-time, waardoor er pro-actief kan worden gehandeld. Door alles op één plaats vanuit verschillende bronnen te verzamelen en te beheren ontstaat beheersing en kunnen openstaande signalen effectief worden opgelost. Hiermee biedt de Signaal app een alles-in-één oplossing voor het optimaliseren van administratieve processen.

Toegevoegde waarde

  • Procesbeheersing
  • AO/IC op orde
  • Omzet optimalisatie
  • Verlichting administratieve last
  • Datakwaliteit verhogend
  • Bevorderen eigenaarschap

Functionaliteit

De Signaal app is zo opgebouwd dat er per afdeling en/of rol signalen worden aangeboden. Dit betekent dat naast de zorgadministratie bijvoorbeeld ook managers, teamleiders of zorgprofessionals signalen aangeboden kunnen krijgen, welke zij moeten oplossen. Er is een uitgebreide autorisatie in de app aanwezig waarmee eindgebruikers hun ‘eigen’ signalen krijgen aangeboden.

Kunstmatige intelligentie en robotisering

Een aanvullende stap is om signalen automatisch te corrigeren en processen te vergemakkelijken door ze te automatiseren door middel van RPA en AI. RPA (Robotic Process Automation) kan worden ingezet om repetitieve taken binnen de signaleringsapplicatie te automatiseren, zoals het verwerken van inkomende meldingen, het genereren van rapporten of het initiëren van acties op basis van bepaalde triggers. AI kunnen we gaan inzetten op het gebied van tekst- en patroonherkenning waarmee we pro-actief risico' kunnen signaleren. Met de inzet van AI en RPA kunnen we de zorg slimmer maken waarmee administratieve lasten voor de zorgverlener worden verlicht .